10.9.11

We zijn op het Wijnfestival ...

... en hebben een overladen programma. Wat doen we allemaal deze dagen in de Burcht van Budapest? 
De Beschaafde Alcoholist heeft vier lijsten gepubliceerd met proefsuggesties. Aan hand daarvan heb ik een proefprogramma samengesteld dat mijn leidraad is tijdens dit wijnfestival. Daarbuiten heb ik al prachtige furmints en rode topwijnen geproefd, en wat Hongaarse champagnes. Gisteren was ik bij een optreden van een formidabele Hongaarse jazzband. Ik heb deelgenomen aan de verkiezing van de mooiste wijn van het Wijnfestival. Vanmiddag vindt de wijnprocessie plaats. Bij Bortársaság proef ik straks met Mijnheer H een paar themawijnen. Rode topwijnen komen ook vandaag aan de beurt. Nu moet ik snel mijn proefglas en spuugbeker inpakken, want het Wijnfestival wacht alweer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten