11.5.12

Groot nieuws: Borq Hongaarse Wijnreizen online!

Dit ziet eruit als een klein berichtje, maar het is toch echt groot nieuws. Vanochtend ben ik met mijn website Borq Hongaarse Wijnreizen online gegaan. Sommige technische probleempjes moeten nog verholpen worden, en aan het Boekingsformulier en Contactformulier wordt nog gewerkt. Dat neemt niet weg dat vanaf vandaag mijn bedrijf ook zichtbaar is op het web.
Dat moet vanavond natuurlijk gevierd worden. Ik ga zo borrelen in het centrum van Budapest, hoop dat er mooie wijnen op de kaart staan.

Pannon Wine Challenge
Morgen wordt eveneens een bijzondere dag. Ik ga naar de Publieksdag van het 13e Pannon Wine Challenge. Deze Hongaarse wijncompetitie is in eerste instantie in het leven geroepen om Hongaarse wijnen ook op internationaal niveau aandacht te geven. De afgelopen dagen heeft een jury van internationale en Hongaarse wijnexperts ontzaglijk veel Hongaarse wijnen geproefd en gekeurd. Tijdens de Publieksdag, morgen dus, kunnen bezoekers de onderscheiden toppers proeven. Ik heb me ook aangemeld voor de masterclass die door de wijnjournalist Jamie Goode en Isabel Legeron MW gehouden wordt. Zij zullen zes verkozen topwijnen voor het voetlicht brengen.
Een aantal juryleden heeft alvast wat leuke Engelstalige stukken gepubliceerd over het evenement. Lees meer op Jamie Goode's Wine Blog en op de site van wijnexpert Wojciech Bonkowski over neurotische furmints.

1 opmerking:

  1. P R O F I C I A T !! De website ziet er goed uit. Veel succes. Hartelijke groet, Peter

    BeantwoordenVerwijderen